Friday, May 6, 2016

LD VENUS KHASIAT HERBA WANITA TERBAIK



    pe khabar semua??moga sihat selalu


       perkongsian hari ini dari akak adalah tentang LD VENUS GOLD....

      .SATU HERBA MINUMAN TRADISIONAL UNTUK MELEGAKAN MASALAH HAID,MASALAH DALAMAN WANITA,NAK  PULIHKAN DAN KECUTKAN RAHIM SELEPAS BERSALIN,KURANGKAN BLEEDING,DAN SIMPTOM SELEPAS BERSALIN....




   selain itu.......
      ,khasiat LD VENUS telah terbukti merawat masalah keputihan wanita...masalah berkaitan menopaus dan juga  amat mujarab      untuk isteri yang sukar mengandung ... 



  Kandungn khasiat  herbanya seperti  Dang gui, dang shen, dan shen,  dan 5 lagi herba terpilih  dapat  memulihkan rahim dengan mengecutkan sebaik mungkin, memperkaya darah, menawarkan kelegaan bagi wanita sedang menopous, mengatur kitaran haid..dan terutamanya melegakan SENGGUGUT DAN  PROLAPSE RAHIM..




untuk info wsap/call akak ya 011-16930576 

di bawah ini adalah contoh testimoni dari pengguna yang telah berpuashati terhadap kesan LDVenus ini:

1. Sisa Uri menyebabkan kemerosotan fungsi urinari dan kitaran haid tidak teratur

Semasa melahirkan ketiga-tiga anak, saya menghadapi masalah sisa plasenta.Apabila saya ketawa, batuk atau bersenam, kencing akan mengalir tidak terkawal. Akibat kecederaan semasa bersalin, saya menghadapi masalah prolapsed uterus yang turut menyebabkan kemerosotan fungsi system urinary dan kitaran haid tidak teratur. Atas pengesyoran upline, saya mula minum 1 botol LD Venus setiap hari. 2 bulan kemudian kitaran haid saya kembali normal dan masalah kencing tidak terkawal juga beransur pulih.

Siti Haliza bt Haji Ramli, 41

2. Ketidakaturan endokrin menyebabkan tompok hitam!

Selepas bersalin 4 tahun dahulu, muka saya tiba-tiba ditumbuhi ieragat dan tombok hitam. Ketidakaturan endokrin ditambah pula dengan faktor-faktor lain memburukkan pigmentasi saya. Saya kelihatan letih dan kulit saya kurang bermaya. Mekap tidak banyak membantu. Melalui cadangan kawan, saya mula minum sebotol LD Venus pada waktu pagi dan malam. Selepas sebulan, jeragat mulai pudar. Kini, warna kulit saya kemerah-merahan dan saya tampak bermaya.


jangan berlengah lagi! atasi penyakit wanita anda 

wsap/mesej sue 011-16930576..
mari ikhtiar bersama ya..

No comments:

Post a Comment